Ara transfer gundemi - 2008

Forum Galatasaray Spor Kulubu ve Turk sporu hakkinda ayrintili haberler, yorum ve analizler, ogretici arastirmalar ve diger onemli spor olaylari hakkinda bilgi akisini saglamak, yazilanlari saglikli bir yapi cercevesinde dunyadaki butun Galatasarayli arkadaslar ve diger sporseverler ile paylasmak amaciyla kurulmustur.

Moderator: Staff

Mehmet Gurdal Cetin

Post by Mehmet Gurdal Cetin »

Bu haber bugun MARATON'da cikmis.
Hemen GORGEN'e donuyoruz.

CİM BOM'UN YENİ HEDEFİ KİM?
30 Ocak 2009 12:42

Galatasaray’da teknik danışman Feldkamp, Belçika’ya giderek Genk’in sağ beki Hans Cornelis’i, Mons’la oynadıkları maçta yakın takibe aldı. Cim-Bom’un başarılı futbolcuyla ciddi olarak ilgilendiği vurgulandı.

Milliyet'in haberine göre ara transfer döneminde sessizliğe bürünen Galatasaray’da üst üste yaşanan sakatlıklar ve takımın 3 kulvarda birden hedefinin bulunması yeni arayışları gündeme getirdi. Sarı-kırmızılılarda teknik danışman Karl Heinz Feldkamp, geçen hafta Belçika’ya giderek Genk ile Mons arasında oynanan lig maçını izlerken transferle ilgili önümüzdeki günlerde sıcak gelişmelerin yaşanabileceği öğrenildi.

Kalli’nin, Genk’in başarılı sağ beki Hans Cornelis’i yakın takibe alarak rapor tuttuğu bildirildi. Transferde 1 yabancı hakkı daha bulunan sarı-kırmızılıların uygun koşulların oluşması halinde Cornelis’i renklerine bağlayacakları ifade edildi.

Brugge formasıyla yıldızı parladıktan sonra 2005’te Racing Genk’e transfer olan Cornelis hem defansta hem sağ kanattan yaptığı etkili bindirmelerle tanınıyor. Genk’in kaptanlığını da yapan 29 yaşındaki oyuncunun bonservis bedeli ise yaklaşık 2 milyon euro olarak gösteriliyor. Bu arada bir dönem Galatasaray alt yapısında oynayan Daniel Tözser :shock: de, Genk takımının formasını giyiyor.
TRUST GALATASARAY
MGC
Mehmet Gorgen
Staff Member

Post by Mehmet Gorgen »

Aşağıdaki Linkte verilen Belçika 2008-2009 sezonu ilk yarı değerlendirmesinde Cornelis mevkisinde ilk 5'te yok.

Belçika'da mevkiisnde ilk 5'e giremeyen adamın kalitesini de siz tahmin edin.

http://www.dunyafutbolu.net/avrupa/belcika/belcika.htm
Mehmet Gurdal Cetin

Chelsea'de bir Turk
Aman Allahim :shock:

http://www.maraton.com.tr/news.php?news_id=68497
TRUST GALATASARAY
MGC
Mehmet Gurdal Cetin

Beşiktaş'ın transfer bombası
30 Ocak 2009 Cuma 17:00

Beşiktaş devre arası transfer döneminde kadrosuna bomba gibi bir oyuncuyu kattı. Transfer Almanya'dan yapıldı.
Transfer döneminin bitimine 3 gün kala Siyah Beyazlı kulüp Alman Bundasliga ekibi Schalke 04'te forma giyen Fabian Ernst ile anlaşmaya vardı. Bir süredir Alman kulübü ve 30 yaşındaki futbolcu ile temaslarını sürdüren Beşiktaş yönetimi mutlu sona ulaştı.

FABİAN ERNST KİMDİR:

30 Mayıs 1979'da Almanya'nın Hannover kentinde doğan Fabian Ernst, futbola doğduğu şehirde başladı. 1998 yılına kadar Hannover forması giyen orta saha oyuncusu, 1998 - 2000 yılları arasında Hamburg, 2000-2005 yılları arasında ise Werder Bremen'de top koşturdu. Ernst, şu anda 2005 yılında transfer olduğu Schalke 04 forması giyiyordu.

Alman Bundesliga'da şimdiye kadar 312 maça çıkan Fabian Ernst, 24 kez de Almanya milli takımında görev aldı. 1.83 boyunda ve 80 kilo olan 30 yaşındaki oyuncu orta sahada görev yapıyor.
TRUST GALATASARAY
MGC
Mehmet Gurdal Cetin

SON HABERLER

Chelsea sign Quaresma from Inter

Quaresma has 24 caps for Portugal and played under Scolari at Euro 2008

Chelsea have signed Portugal winger Ricardo Quaresma on loan from Inter Milan until the end of the season.

The 25-year-old rejoins Chelsea boss Luiz Felipe Scolari, who was his national coach with Portugal.

Quaresma was Inter manager Jose Mourinho's first signing when he joined from Barcelona for £15m in the summer of 2008.

But the winger has struggled at the San Siro and was left out of Inter's Champions League squad on Sunday.

He has only played 12 times this season and was heckled by his own fans during the 1-1 draw with Torino.

Chelsea have struggled for wide men since losing Joe Cole for the rest of the season with knee ligament damage, and Scolari has decided to look to another of the Portugal players he worked with at Euro 2008. 606:

Scolari knows him from his days as Portugal boss and so should know how to get the best out of him

The former Sporting Lisbon, Barcelona and Porto winger becomes Chelsea's sixth Portuguese player alongside Ricardo Carvalho, Deco, Paulo Ferreria, Jose Bosingwa and goalkeeper Hilario.

Quaresma, nicknamed "Mustang" for his speed and power, began his career with Sporting Lisbon where he won the Portuguese championship in 2001/2002 playing alongside Cristiano Ronaldo.

===========================================

Keane seals £12m Tottenham return

Keane watched Liverpool's win over Chelsea from the stands on Sunday
Tottenham have re-signed striker Robbie Keane from Liverpool, six months after he left the club for £20.3m.

Keane has signed a four-year contract at Spurs with the fee starting at £12m and rising with add-ons.

"It was a difficult decision to make to leave Tottenham in the summer," the 28-year-old told the club website.

"It proved not to be the right move for me. I know some Spurs fans will feel I let them down... but I can assure them I'll be giving my all."

He added: "This club has terrific fans and I want to repay them for all their support. We've got to get on and fight our way up that league table." We never wanted Robbie to leave in the summer

Tottenham chairman Daniel Levy

Keane joined Liverpool from Spurs in July for £20.3m but failed to establish himself in manager Rafael Benitez's first-team.
==============================================

Pompey snap up midfielder Basinas

Angelos Basinas joined AEK from Real Mallorca last summer
Portsmouth have signed Greece's Euro 2004-winning midfielder Angelos Basinas from AEK Athens on an 18-month deal.

The 33-year-old, who has made 97 appearances for his country, joins the club for an undisclosed fee.

Portsmouth executive chairman Peter Storrie told the club's website: "He's exactly what we need in the situation that we're in.

"He desperately wanted to come here and we have an option to sign him for a further year on top of the 18 months."

Portsmouth are one point above the relegation zone after just two Premier League wins since manager Tony Adams took charge back in October.
=============================================

We want Becks for good and will pay £14m to keep him, reveals Milan chief Galliani

AC Milan are reportedly ready to pay around £14m to keep David Beckham at the San Siro for the next three years.
TRUST GALATASARAY
MGC